A kurzus célja: A gyülekezet evangélizációs erőfeszítéseinek újragondolása, egy átfogó bibliai paradigma segítségével, hogy gyümölcsözővé váljunk az örömhír továbbadásában. Bevezetés
  • Az egyház küldetésének átfogó képe
Az evangélizáció meghatározása I. Első nézőpont – a spirituális célok
  1. Szolgáló evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  2. Jelenlét evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  3. Hirdetéses evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  4. Meggyőzéses evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  5. Isten által jelekkel igazolt evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
Összegzés: spirituális célok hierarchiája (piramis ábra) II. Második nézőpont – a „célcsoport” (szociológiai nézőpont)
  1. Személyes (interperszonális) evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  2. Családi [oikosz] evangélizáció (életközösségek) Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  3. Csoportos evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  4. Tömeges evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  5. Település [polisz] evangélizáció Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz
  6. Nemzetek / népek evangélizációja Meghatározás / Bibliai példák / Miért fontos? / Gyakorlati ötletek a megvalósításhoz Összegzés: Az egyház evangélizációs erőfeszítésének átfogó képe (evangélizációs mátrix)
III. A bibliai paradigma alkalmazása
  1. Jelenlegi helyzetünk kiértékelése (evangélizációs mátrix segítségével)
  2. Látás átvétele, stratégia megfogalmazása (ima, beszélgetés, orientáció, megfogalmazás)
  3. Hosszú távú célok, és az abból következő feladatok meghatározása
  4. Stratégiailag fontos kapcsolatok végiggondolása
  5. Nyomon követés és folyamatos kiértékelés végiggondolása
Szükséges idő: (a) egy intenzív hosszúhétvége péntek déltől vasárnap délig, (b) max. 2 hetente 4 nap (délelőtt, délután)

Érdekelné
egy képzésünk?

Ajánlások

Támogatási lehetőség!

Barnabás Csoport 2018 Minden jog fentartva!